تعداد اعضا سندیکا 189 عضو

مجید راهب و محمداسماعیل قدس نشان امین الضرب دریافت کردند

دو چهره موفق و پیشکسوت صنعت غذا و عضو سندیکای صنایع کنسرو ایران نشان امین الضرب دریافت نمودند.

مجید راهب بنیانگذار گروه صنعتی ایران گلاب و محمداسماعیل قدس مدیرعامل صنایع غذایی کدبانو (دلپذیر) نشان امین الضرب دریافت نمودند.

هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب با معرفی و اعطای لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب به ۹ چهره برتر کارآفرینی، کسب‌وکار و اقتصاد توسط اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و محمد اسماعیل قدس رئیس هیات مدیره هلدینگ افق دلپذیر و آقای مجید راهب رییس هیأت مدیره ایران گلاب به عنوان کارآفرین برتر صنعت غذا موفق به دریافت لوح و نشان امین الضرب شدند.

 

به گزارش روابط عمومی سندیکای صنایع کنسرو ایران؛ هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب در ۱۴۰ سالگی تاسیس اتاق تهران به عنوان دیرپاترین نهاد بخش خصوصی کشور برگزار شد و اعضای هیئت داوران این دوره شامل ۲۲ نفر از پیشکسوتان صنعت، فعالان تشکلی، تعدادی از برگزیدگان دوره‌های گذشته امین‌الضرب، مدیران باسابقه صنعت و تجارت و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق تهران برترین‌ها را انتخاب کردند.

مجید راهب و اسماعیل قدس از کارآفرینان صنایع غذایی و عضو سندیکای صنایع کنسرو ایران موفق به دریافت نشان امین الضرب در هشتمین دوره برگزاری آن شدند. در مراسم سال گذشته نیز آقای مظفر عبدالله مدیر عامل کشت و صنعت روژین تاک و آقای محمد ظهیر مدیر عامل شرکت می ماس موفق به دریافت نشان شدند.

“هیأت مدیره سندیکا با آرزوی بهروزی و سربلندی هر چه بیشتر اعضای محترم این موفقیت را به این دو عضو ارجمند تبریک عرض می نمایند.”

 

کد خبر 361؛ سوسن نعمتی زاد





Translate »