تعداد اعضا سندیکا 189 عضو

تفاهم نامه همکاری با انجمن مدیریت کیفیت ایران

عقد تفاهم نامه همکاری با انجمن مدیریت کیفیت ایران

سندیکای صنایع کنسرو ایران با هدف همکاری های مشترک در راستای بهبود و توسعه کیفیت صنایع کنسرو، استفاده بهینه از ظرفیت ها، توانایی های علمی، اجرایی، آموزش و پژوهش و خدمات به اعضا تفاهم نامه همکاری را با انجمن مدیریت کیفیت ایران منعقد نمود.

روز دوشنبه 30 امرداد 1402 با دعوت هیأت مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران تعدادی از اعضای هیأت مدیره سندیکا در محل این انجمن گرد هم آمده و تفاهم نامه ای را در راستای بهبود و ارتقای کیفیت به امضا رساندند. آقای بختیاری رئیس هیأت مدیره سندیکا با تاکید بر همکاری و تعامل بین انجمن ها گفتند: خوشبختانه انجمن مدیریت کیفیت تشکلی تخصصی با رویکرد کیفیت محور است که نهایتا منجر به ارتقا صنایع در حوزه هایی که مغفول مانده است می گردد. ایشان ضمن تشکر از آقای فروزان فرد عضو و خزانه دار هیأت مدیره که خوشبختانه عضو هیأت مدیره انجمن مدیریت کیفیت نیز می باشند گفتند: برگزاری کارگاه های آموزشی در برنامه 6 ماهه دوم سال 1402 هیأت مدیره سندیکا قرار دارد از این رو با توجه به پتانسیل هایی که در انجمن وجود دارد دوره های تخصصی با توجه به نیاز اعضا برگزار خواهد شد.

آقای انتصاریان رئیس هیأت مدیره انجمن نیز با اشاره به تاریخچه پر افتخار صنایع کنسرو در کیفیت و رضایت مصرف کننده در سطح ملی و بین المللی افزودند: گسترش ابعاد دانش کیفیت در سطح فرآیند تولید، کیفیت سازمانی،آموزش مدیران و منابع انسانی در این تفاهم نامه گنجانده شده است.

آقای فروزان فرد با اشاره به سابقه 16 ساله جایزه مدیریت کیفیت گفتند: مدلی با استاندارد 2004 به عنوان یک استاندارد پیشرفته برای ارتقای سطح کیفیت بنگاه ها برنامه ریزی شده که تمام سطوح مدیریتی و سازمانی را شامل و به زودی ارائه خواهد شد. همچنین انجمن با دانشگاه های مرتبط با صنعت غذا از جمله انستیتو تغذیه نیز تفاهم نامه ای دارد که می تواند زمینه همکاری با این نهاد را جهت انجام پروسه های آزمایشگاهی بنگاه ها فراهم سازد. ایشان با اشاره به اینکه کارگروه مواد غذایی در انجمن جلساتی را با محتوای روز و دغدغه های صنایع غذایی برگزار نموده و از حضور مدیران استاندارد، غذا و دارو در جلسات خبر داد و این نوید را دادند که در حوزه تخصصی صنایع کنسرو نیز در مباحث کیفی طبق استاندارد های جهانی نشست هایی برگزار خواهد و گزارش جلسات قبل و نتایج به دست آمده نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

آقای سالاری پور با توجه به رسالت انجمن مدیریت کیفیت گفتند: تولید کنندگان مطرح کشور همواره کوشیده اند تا محصول با کیفیت را حتی با حاشیه سود صفر به دست مصرف کننده برسانند. اما زمانی که محصول تقلبی و یا با کیفیت پایین در بازار به فروش می رسد توان و ظرفیت نیروی انسانی لازم جهت اطلاع رسانی را ندارند، در نتیجه استفاده از ظرفیت های انجمن مدیریت کیفیت جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مصرف کنندگان بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

در پایان متن تفاهم نامه به امضای حاضرین رسید.





Translate »