تعداد اعضا سندیکا 189 عضو

جلسه هم اندیشی سازمان ملی استاندارد، سندیکای صنایع کنسرو ایران و سایر تشکل های تخصصی

جلسه هم اندیشی سازمان ملی استاندارد، سندیکای صنایع کنسرو ایران و سایر تشکل های تخصصی برگزار شد.

این جلسه که با حضور جناب آقای دکتر اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد، کارشناسان سازمان، آقای میررضوی دبیر سندیکا، آقای حسینی دبیر انجمن فراورده های گوشتی، انجمن پتروشیمی، انجمن فولاد و سایر تشکل های تخصصی روز دوشنبه 11 اردیبهشت در سازمان ملی استاندارد برگزار شد.

 

دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این نشست هم اندیشی هدف از تشکیل کیمسیون های تخصصی با تشکل های خصوصی را تعمیق روابط به نفع تولید، واردات و توسعه صادرات کشور دانست.
دکتر اسلام پناه در جمع نمایندگان تشکل ها، سازمان ملی استاندارد ایران را سازمان مردمی معرفی کرد و افزود: این سازمان متعلق شماست و این امکان را فرآهم کردیم تا تمامی نظرات، پیشنهادت و مطالبات خود را از طریق این کمیسیون مطرح و پیگیری کنید.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران به تدوین بسته تحولی مرتبط با شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته به منظور کمک به رشد تولید تنظیم شده است که به زودی برای اجرا ابلاغ می شود.
دبیرشورای عالی استاندارد به طرح ویژه عیدانه همچنین مقابله با کم فروشی در سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد که با همراهی و کمک انجمن ها به خصوص سندیکای صنایع کنسرو ایران در سراسر کشور به نحوی شایسته برگزار و دستاوردهای خوبی به ویژه در کاهش آمار میزان کم فروشی برجای گذاشت.

آقای میررضوی در این جلسه با بیان اینکه سندیکا همواره می کوشد تا ابلاغیه های سازمان استاندارد را سریعاً به اعضا اطلاع رسانی نماید گفت: برندهای سندیکا با اجرای مقررات استاندارد تبدیل به برندهای ملی و بین المللی شده اند. ایشان با اشاره به شعار سال مهار تورم و رشد تولید گفتند: متاسفانه با قیمت گذاری پیشینی صنعت کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی به نابودی کشانده شده است و از آقای اسلام پناه خواستند که دغدغه های اعضای سندیکا در این خصوص را به ستاد تنظیم بازار منتقل نمایند.
در این نشست هم اندیشی، سایر تشکل ها و نماینده تولیدکنندگان نقطه نظرات خود را برای تحقق شعار سال مطرح کردند.
مقرر است؛ این جلسات برای تبادل نظرات ، کسب نظرات کارشناسی و رفع موانع بصورت مستمر و با انجمن های مختلف ادامه داشته باشد.

سوسن نعمتی زاد – شماره خبر 300





Translate »